SELAMAT DATANG DI BLOG MAWAR MERAH (Tempat Merangkai Kata dari hati untuk Mengungkap Perasaan Cinta dan Kasih)

Friday, November 25, 2011

Selamat Jalan Kekasih

Selamat Jalan Kekasih
Selamat Jalan Orang yang disayang
Aku disini tetap akan seperti ini
Aku disini tetap akan terus mendoakan kebahagianmu

Ya Robb,...
Beri keteguhan hati untukku
Hati yang terbaik selama hidupku
Hati yang bukan saja menyejukkan dalam pandanganku
Tapi hati yang telah kau lihat sampai menembus relung kalbunya...

Ya Alloh,...
Jika mendambanya adalah kesalahan
dan merindunya adalah kekeliruan
Tolong jangan biarkan hati ini terbuai dalam keindahan fatamorgana semu... 

Jika kesempurnaannya bukan untukku...
Tolong bawa jauh dari relung hati...
Hapuskan khayalan keindahan tentangnya
dan jangan biarkan aku terlena dalam keindahannya...
Gantikan aku dengan kesempurnaan yang sebenarnya untuk dia

Jika Aku bukanlah Kesempurnaan buat dia
Tolong berikan Kesempurnaan Hakiki untuk dia
Berikan Kebahagian itu untuk dia
Jangan biarkan dia terus bersedih

Jika yang telah kulakukan adalah suatu kesalahan
Aku mohon Ampun dan MaafMu
Tapi Jika Yang kulakukan adalah kebaikan untuk semua
Beri kemudahan dalam perjalanan hidup ku, dia dan mereka

Ya Allah
Engkaulah yang Maha mengetahui keinginan hatiku
Engkaulah yang Maha mengetahui kebaikan untuk umatmu
Engkaulah yang Maha mengetahui Kejadian di masa depan.

Aku akan selalu doakan kebahagian yang terbaik utnukmu
Aku akan selalu doakan masa depan yang gemilang buatmu
Walau kita tak bisa bersama
Walau kita harus tak saling kenal lagi....


Terimakasih telah menyadarkan siapa Aku sebenarnya
Terimakasih telah mengajarkan ketegaran dan kesabaran buatku
Terimakasih telah sempat mengisi kekosongan hati ini
Terimakasih telah membuat aku kembali Dekat dengan Nya.

No comments:

Post a Comment